fredag, september 25, 2009

Ett ord


Utmaningen kommer från Söt & Snygg. Bloggen handlar om Familjen Snygg´s inte alls så ovanliga vardag med Downs syndrom. En blogg som vi dagligen läser och ÄLSKAR, när det inte är nya inlägg så får vi lite söt & snygg abstinens. Det finns så otroligt mycket vi skulle kunna skriva om denna facinerande blogg men jag tror vi väljer ordet Värme för att beskriva bloggen. Den värme som de sprider till sin omgivning.

Så antar du utmaningen att beskriva Ilia & Sirkka m familj bloggen med ett ord?


Vi utmanar följande bloggar:


Kajsa en bild säger mer än tusen ord

Tinas tankar

Utzi & Ace

Digby Piper

I brist på fantasi


Men vad säger ni andra om bloggen???


4 kommentarer:

torskblock sa...

beskriva din blogg med ett ord... Ja du det blir väldigt svårt men håller på att få fram ett..

underbar får ordet bli..

Kommer inte fram till så mycket annat..
ta nu han om hjärtat mitt..

kram

Tina sa...

Kärleksfull <3

Kajsa sa...

Mitt ord är KÄRLEK!

Erika sa...

Tack för de fina orden. Jag har missat detta inlägg trots att jag prenumererar. Märkligt.

Kramisar